sleeeeeten chey

Tja! haha, nej men heeeeeej babes. Stockholmsbesök stack för kanske en halv timme sen, full rulle där med. Först var det jul, sedan ett äkta barnkalas, är helt slut nu och ska snart sova. Fick present kort på GinaT och Bikbok, nice surprise, sen fick jag massa gosiga kramar från min gullis oså.
.
Först stack jag och min bebis och tränade. Det var jävligt skönt att bränna lite kalorier ;)
Sedan....
Var det full rulle här hemma, stockholmarna kom och vi började baka tårta!
Sedan...
Fick jag massa gossiga kramar av lille gullet här. Fick julklappar osv.
Sedan...
Barnkalas!! Hahah, jag är helt slut. Vi ses imorgon! Puss mina urgulliga läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0