Ärligt talat, vinter!!!???

Ja! jag får flipp på att det är överkallt och man fryser även om man har på sig asmycket kläder...! Kom nyss hem iallfall. Först åkte jag, Julia s, Emma, Lydia och Sofia till ica sen till fjällboskolan. Det var sketa mycket folk där men ingen fick komma in, fattade aldrig varför men det var något? Sen satt vi där bara. Chill. Sen gick vi hem till Sofia, sen till Allum (haha, massa ''sen'' men jaja) och träffade Calle, hahah känner inte han något, men jaja. Sen var vi i utby, hemma hos Lydia, sen skulle Calle och Emma hem och då gick vi in till Lydia, Katarina var med och asso varför berättar jag ens allt detta? orka! Jaja, hejdååååååå puss puss puss!
Blev bara någon ful bild, nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0