Hejsan kompizar

Phelicia stack hem för en stund sen, dunkar musik ensam och ska städa lite i mitt rum snart. idag skulle några tjejer från klassen gått på bio men nejnej, som vanligt så blir det aldrig av, haha Xd Imorgon vill jag till stan elller något, vill få köpt en mössa och ett par vantar som är georges (?) och julklappar!!!! Har knappast börjat, känns sådär... Längtar som fan tills imorgon och sen tills Lördag!!!!!! Wiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lalalaltralalaalaallaa happyy kid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ma cheriiiiiii
.
Btw. Innan jag städar ska jag ägna mig åt tha school, bajs då ): hejdo kidz ( känner mig glad av en låt (seek bromance) haha hoo hejdå fan ne oj hejdåååååååååååå punkt.
snygga va????????

Kommentarer
Postat av: Anna

fett sött !

2010-12-19 @ 18:49:15
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0