~~~~

hello bananas! Måste börja med att säga att guuuuud vad tiden går segt. Klockan är bara runt 11 och jag har redan tappat lusten av att bara sitta hemma, fast ändå orkar jag inte röra på mig. Har suttit och kämpat med att för över bilder från en gammal data till denna lilla datan, men så när allt väl är klart och jag ska lägga in dom i en ny mapp så har inte bilderna kommit med i usb minnet!!!!!!!! Typiskt mig nästan. Blir så trött! Men jag orkar värkligen inte hålla på med det nu. Har nyss ätit en glass och ska börja jobba med läxorna nu, det måste göras även om jag inte har någon som helst lust. Efter det ska jag kolla på One Tree Hill, mega längesen! x.
bjuder på en väldigt fin bild sålänge, eftersom det blev så mycket text.. Hehe puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill gärna se hon bredvid digs blogg om hon har någon

2010-09-30 @ 18:17:45
Postat av: Anonym kommenterare

du vet att de är en KILLE!!!!!!!!!!! ;)

2010-10-04 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0