When i see you're face there's not a thing that i would change

Hey kidz! Snart kommer jag behöva hemlärare om jag ska fortsätta vara sjuk såhär. Ligger efter massor i skolan o bla bla bla. Idag har jag kollat på film, pratat med Sanna som kom hit en snabbis och läst en grym bok - Elsas mode. Jag orkar inte vara sjuk längre, vill träffa vännerna o massa. Men ist ligger jag här och ruttnar bort. Men nu ska vi sluta klaga! Och gratta min skrutt Phelicia! GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS ♥
Haha! Ser ut som jag skriker för fullt! Men jag älskar dig Phelicia, så sjukt mycket! Puss på dig

Kommentarer
Postat av: Phelica

Aww julia! kolla mitt hår på bilden ;) Haha



TACK!! ÄLSKAR DIG!! <3 :D o du måste bli frisk snart, krya!

2010-10-08 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0