så trött i mina ben...

Kom precis hem, kvällen på allum var suverän och jag fick med mig ett par ljusa velour mjukis och en söt halsduk! Precis vad jag ville, hade dock behövt ett par vantar men jaja! Var där med massa folk och ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg alla vi var... Haha hemskt! Jaja, många var vi och man träffade på folk man kände hel tiden typ. Hel galet mycket folk och åhh jobbigt i bena.. Vi fikade på ett nytt cafe i allum som var mysiiiigttt!
-Kan tyvärr inte visa bilder på det jag köpte, alla kameror är urladdade eller utomlands, hehe!


åhhh kommer ihåg detta, det var i somras jag skulle dra o bada med massa och mitt hår var kaos!!!!! hade sovit i bulle ): haha åh sommar, kära sommar kom tillbaksss!!!!!!! sneela (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0