I need you like a heart needs a beat

Heey! Idag i skolan har vi haft tema dag typ (?) kärlek var temat och mitt i allting dansade vi street dance.. Haha, romantiskt... Hon som höll i den lektionen hade vi förra året i elevens val (som förövrigt sööööög!) Lika tråkigt idag. Fast dagen var kort och skoj! 8.30 - 13.00 asnice! Inga bilder idag heller... h3h3
.
Nu ska jag skriva det sista på min no skit! Gött att det är Fredag imorgon OCH LOV, HARRE VAD TIDEN GÅR SNABBT!!! bara 8 veckor kvar till julaftonveckan, haha!
finns en hel del saker jag saknar - som detta, sommaren, innan jag och bebis stack iväg till partillecup discot. Kommer ihåg att vi kämpade som fan för att få tag i sånna kort och vi var asglada när vi hade fått dom! Åh, saknar. Snälla sommar kom NU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0