Hey bananaz!

Haha, imorse.. Så dum i huvet! hade satt klockan på halv 8 och allting, men ändå går jag upp halv sju och går till bussen 20 över sju.. Så när jag väl stog där kändes det fel och väldigt tidigt. Så kollar ja på klockan så är det en och en halv timme kvar tills vi börjar...! Bra Julia, braaaaaa.... Haha! Så gick hem igen satte på Mtv och åt ett äpple. sen stack jag iväg igen!
Nu är jag iaf i skolan. Vi har gympa men jag är inte med och har inte varit på kanske två veckor nu pga körtelfeber. Seeeeeeeeeeg. Efter detta har vi matte och sen Franska prov!!!! jag kan inget ):
Bild från någon vecka sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: AL

hej fin blogg !

var gärna med i min tävling :)

http://leftys.blogg.se/2010/october/manadens-blogg-ny-kategori-anmal-er.html#comment

/ ha en bra dag

2010-10-20 @ 09:55:56
URL: http://leftys.blogg.se/
Postat av: julia santana

vafan smsar folk mig för ?

jag e sjuk, alla smsar mig å snackar om nåt jävla stan å massa :(((

jag blirju ledseeennnnn :(((((((((((

2010-10-20 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0