första oktober

Heejsan, vaknade vid tio idag och börjar bli förkyld nu också, faaan!
Inget blir bättre men jag har druckit massa äckligt te och försöker trycka i mig en stor frukost som till mestadels består av apelsin... Sofia kanske ska komma hit så ska vi plugga, fast vet inte hur det blir med det.
Juste, det var det jag vill få sagt! Idag är det första oktober och om 10 dagar blir jag fjortooooooon och om en vecka blir phelicia fjortooooooooon! Nu ska jag upp och göra en till kopp te.
bjuder lite sådär. Om några dagar blir vi fjorton så fuuuuuuck you:D även om typ alla redan är fjorton men ändå:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e la sjuka ??

ska men inte vila då ?

2010-10-01 @ 14:31:58
Postat av: julia beerg

sv: jo då, vi vilar. Men plugget måste också göras..

2010-10-01 @ 14:52:38
Postat av: Phelica

vafan är de för bild då! ;O <3

2010-10-04 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0