10 oktobeeeer

hello chicas, hur e det? Själv mår jag toppen! Eller ja, just nu iaf. Näsan rinner ba lite.. Kom hem från sanna för kanske en halvtimma sen, hade en grym kväll hemma hos henne medans de andra tjejerna var hemma hos Phelicia och lagade mat och hade skoj, skulle egentligen dit, men kändes som at det inte var någon ide eftersom jag är sjuk o sånt... Idag var jag iaf på Frölunda torg med mamma, träffade Linnea och Sanna där. Fick med mig en meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegafuckinggalet snygg sjal/halsduk ska vi någon dag, det är en present från farfar som jag köpte själv, haha ja och en ball tischa. Ville ba ge ut ett litet livstecken! Godnatt folks!
en bild som togs nyss typ. xxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0