söndag

..Redan ): Idag har jag iaf varit i ullared (gekås) med mamma, sofia och julia phelicia kom även senare. Mysigt! Fanns inte så mycket att köpa men köpte lite saker: tre trosor, tre leggins, en tröja, lösnaglar, parfym, pälskrage, jacka och fingers (chokladdoppade kakor som är långa haha!) och massa tuggumiiii!!! Sen köpte jag liiite julklappar. helt okej asssoooooo. Hade dock velat hitta mer kläder men jaja. var helt sick mycket folk där inne så var helt trött efter. Men nu är jag hemma, ha nss ätit ochfixat naglarna. Ska  göra klart min so nu, eller jag MÅSTE! sen ska jag faktiskt sova i tid idag, känner att det behövs. Igår hade jag de asgo med lina, tessan, julia, mikaela, sana, sofia, lydia, linnea, julia och ebba! Asmys, hih! Pussss
PS. bilder från idag kanske kommer, kaaanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0