Tröött

Heejsan! Börjar med att säga att inatt sov jag två timmar... Sen har vi varit och sålt på Kvibergs marknad tills nu och fyfan vad snåla dom är asså! Vi sålde ett glas, haha för 1 krona. Så kom det en tant och ba; Hur mycket denna kosta? Ja ba; hejsan! Den kostar en krona :) Sen hon ba; Eeen krona!? För dyrt, sen gick hon iväg man baaa okeej? HAHHA, men det har varit riktigt kul idag facktiskt och jag fick ihop runt 800 lappen, HAPPYFACEEE! Nu ska vi iväg till mina kusiner i Torslanda, vi hörs sen med bilder ;)
.
Ni som aldrig varit där innan borde gå dit, man kan köpa allt skitbilligt!

Kommentarer
Postat av: julia santana

jag är trööttt !!!!

2010-08-07 @ 16:18:35
Postat av: julia santana

jag är trööttt !!!!

2010-08-07 @ 16:18:45
Postat av: sana

HAHAHAHAHHA omg ja dog

2010-08-07 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0